تاکنون؛

ثبت ۱۰۸ مورد فوتی کرونا در مهاباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: با ثبت ۲ مورد فوت طی شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در شهرستان مهاباد به ۱۰۸ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار مثبت قطعی کرونا در مهاباد فوت کردند که با احتساب این فوتی‌ها شمار قربانیان این ویروس به ۱۰۸ نفر افزایش یافت.

او با بیان اینکه تعداد جان باختگان مبتلا به کووید-۱۹ در آذربایجان غربی تاکنون به ۷۰۰ نفر رسیده است، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۱۱۵ نفر با علائم سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: وضعیت استان ثابت شده و اگر همکاری مردم در جامعه نبود شاید میزان فوت شدگان بیشتر از این بود و با این همکاری بیماری به درستی مدیریت شده و نظارت بر اجرای محدودیت‌ها همچنان مهم است.

آقازاده با بیان اینکه با مشارکت مردم می‌توان بیماری منحوس کرونا را کنترل کرد، از شهروندان خواست هنگام خروج از خانه حتما از ماسک استفاده کنند و رعایت فاصله اجتماعی را هم مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.