ثبت بیش از ۳۰ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۳۰ میلیون و ۲۸۴ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل آستارا و گردنه حیران با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۶۸ سامانه تردد شماری در ۴ ماه گذشته به ثبت رسیده گفت: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

او تصریح کرد: بیشترین تردد با ۲ میلیون و ۸۶۵ هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس، محور اردبیل - مغان و بالعکس محدوده سه راهی صحرا ۲ میلیون و ۱۴۹ هزار تردد و در محور اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس نیز ۲ میلیون و ۹۵ هزارتردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت استان در مدت یاد شده را ۷۱ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: از مجموع تردد ۴ ماه گذشته استان ۱۱ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است.

وثوقی هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: علاوه بر ۶۸ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار