برگزاری انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با سراسر کشور، انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حسین نژادحسینی رئیس هیئت اجرایی انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در چهارمحال و بختیاری، از برگزاری انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در شهرکرد، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

او افزود: این انتخابات همزمان با سراسر کشور، به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نظارت سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار گردید.


بیشتر بخوانید


نژادحسینی با اشاره به اینکه این انتخابات به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر و معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اضافه کرد: به تشخیص ستاد مرکزی، در سطح کشور حدود ۶۰۰ نفر از فعالان قرآنی در انتخابات شرکت نموده که در این بین ۱۰ نفر از مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی استان در این انتخابات حق رأی داشتند که همگی آرای خود را برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و هیئت بازرسان اتحادیه کشوری به صندوق ریختند.

او ادامه داد: در مجموع ۶۶ نفر به عنوان کاندیدا‌های هیئت مدیره و ۱۵ نفر به عنوان کاندیدا‌های هیئت بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و مراکز قرآنی نامزد بوده که به ترتیب ۱۵ و سه نفر در این انتخابات معرفی می‌شوند.

نژادحسینی گفت: این انتخابات در استان با حضور همه اعضای واجد شرایط رأی دهی، به صورت منظم و به موقع برگزار شد.

او با اشاره به اینکه این انتخابات با هدف تشکیل یک اتحادیه واحد کشوری در راستای پیشبرد اهداف و هماهنگی و هم‌افزایی در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی و تعمیق بخشیدن به مفاهیم قرآن و عترت در جامعه صورت گرفت افزود: امیدواریم که اتحادیه کشوری مؤسسات و مراکز قرآنی به برکت قرآن کریم بتواند گام‌های مؤثری در بهره‌مندی از اقیانوس بی کران قرآن بردارد.

نژادحسینی در پایان گفت: پس از شمارش آرا، کاندیدا‌های منتخب، از سوی ستاد مرکزی برگزاری انتخابات معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار