افزایش ۲۲ درصدی کشف سرقت‌ها در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: کشف سرقت‌های کلانتری‌های مازندران در ۴ ماه نخست امسال، ۲۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری مازندران با بیان اینکه کشف سرقت‌های کلانتری‌های مازندران در ۴ ماه نخست امسال، ۲۲ درصد افزایش داشته است، گفت: در این مدت ۸۲ درصد از سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان کشف شد.

او با اشاره به افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر از سوی ماموران کلانتری و پاسگاه‌های استان، افزود: حدود ۱۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از عاملان افیونی کشف شده است.


بیشتر بخوانید


سرهنگ گنجیان مقدم با اشاره به هوشمند کردن پیشگیری از جرم در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس از تجهیز واحد گشت کلانتری به تجهیزات تخصصی خبر داد و گفت: ارائه آموزش‌های به روز انتظامی به کارکنان و استفاده از فناوری و ابزار‌های پیشرفته انتظامی در رسیدن به پلیس هوشمند و مقتدر ضروری است.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران به تشریح دستاورد‌های مطلوب نگهبانان موسسات حفاظتی و مراقبتی پرداخت و گفت: نگهبانان مؤسسات حفاظتی و مراقبتی با همکاری مراکز انتظامی از قبیل کلانتری‌ها موفق به کشف بیش از ۲۴۳ مورد اموال مسروقه، کالای قاچاق و ممنوعه، دستگیری ۴۰۸ نفر سارق، اراذل و اوباش و معتادان متجاهر شدند.

سرهنگ گنجیان مقدم با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، افزود: در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه، محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار