پیروانی: حفظ قهرمانی از کسب آن سخت‌تر است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حفظ قهرمانی از کسب آن سخت‌تر است و آرزو می‌کنم مسئولان باشگاه برنامه‌ریزی کنند تا بدهی‌ها مشکل‌ساز نشوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر اظهار داشت‌: چهارمین قهرمانی پیاپی به بهترین شکل اتفاق افتاد و قهرمانی را به هواداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند، تقدیم می‌کنیم. خوشحالیم که دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کردیم و امیدواریم که ویروس کرونا هم هر چه زودتر ریشه کن شود.

او در مورد بدهی باشگاه پرسپولیس افزود: بشار رسن در میان بازیکنان محبوب تیم است و همچنین باید مطالبات افراد طبکار نیز پرداخت شود. باید یک کارگروه در باشگاه تشکیل شود که به وضعیت بازیکنان خارجی مانند بشار، رادو شوویچ و حتی اوساگونا رسیدگی کنند.

پیروانی ادامه داد: زندگی در یک کشور دیگر سخت است و ما روز‌های سختی را به خاطر بدهی در پیش داریم. قهرمانی ساده به دست نمی‌آید و برای آن باید تلاش کنید. حفظ قهرمانی از کسب آن سخت‌تر است و آرزو می‌کنم مسئولان باشگاه برنامه‌ریزی کنند تا بدهی‌ها مشکل‌ساز نشوند.


بیشتر بخوانید


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: با تیم الدحیل در دور رفت در قطر بازی کردیم و در دور برگشت هم باید در این کشور با آن‌ها بازی کنیم. الدحیل یک بازیکن از برزیل را با قیمت ۱۲ میلیون یورو جذب کرده است اما ما  باید با آن‌ها مقابله کنیم. از اعضای تیم ممنون هستم که با مشکلات کنار آمدند.

پیروانی در پایان اظهار داشت: مطمئن باشید ما به دنبال سومین دبل قهرمانی (لیگ برتر و جام حذفی) خود هستیم.  امیدوارم در این فصل با یحیی گل‌محمدی و کادرش و همچنین تلاش بازیکنان و حمایت مدیران یک قهرمانی دیگر را به هواداران بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار