راه اندازی سامانه "آزمون ساز فرادید" در دانشگاه علوم پزشکی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یکی از سیاست‌های مهم و کلان معاونت آموزش وزارت بهداشت «گسترش آموزش مجازی» است که براساس آن، دانشجویان و اساتید در خارج از فضای دانشگاهی به تدریس و فراگیری دروس می‌پردازند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به اهداف راهبردی معاونت آموزش در ترم اخیر و با توجه به تغییر مسیر ناگهانی به سمت آموزش‌های آنلاین بدلیل بروز بیماری کووید ۱۹، در حال حاضر، در زمینه آموزش مجازی یکی از سیاست‌های مهم و کلان معاونت آموزش وزارت بهداشت «گسترش آموزش مجازی» است که براساس آن، دانشجویان و اساتید در خارج از فضای دانشگاهی به تدریس و فراگیری دروس می‌پردازند.

او گفت : اگرچه درابتدای کار زیرساخت مناسب وجود نداشت، اما با هدف تقویت این شیوه و حداکثرسازی استفاده بهینه از سامانه ها، سرور آزمون با مبلغ حدودی ۴۵۰ میلیون تومان خریداری و آزمون‌های مجازی در سامانه فرادید (سامانه برگزاری آزمون آنلاین) از اول مرداد ماه بر روی بستر جدید راه اندازی شد.

خزایی افزود : سامانه یکپارچه آزمون مجازی دانشگاه به نشانی http://exam.kums.ac.ir پس از آموزش‌های لازم به مسئولین و آموزش در تمامی دانشکده‌ها قابل دسترسی است و اساتید می‌توانند آزمون‌های پایان ترم را در این سامانه بارگذاری کنند.

او افزود : حدود ۴ هزار دانشجو و ۵۵۰ نفر از اساتید دانشگاه از این سامانه استفاده می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.