فریضه نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی به شمار می‌رود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فریضه نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی و پشتوانه و تکیه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در دانشگاه تهران به امامت آیت‌الله سید محمود طالقانی را به ائمه جمعه استان و دست‌اندرکاران ستاد‌های نماز جمعه تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


در این پیام آورده است:

فریضه نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی و پشتوانه و تکیه‌گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری نماز جمعه را نمادی از عزت، اقتدار و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان برشمرد و افزود: امامان جمعه نقش بی‌بدیلی در رفع مشکلات مردم، ترویج فرهنگ اخلاق مداری در جامعه و تحکیم وحدت بین اقشار مختلف مردم و مسئولان دارند.

او به همکاری و همراهی امامان جمعه و جماعت، علما و روحانیون و سایر اقشار مردم در زمان شیوع کرونا در استان اشاره کرد و افزود: اجرای چندین مرحله رزمایش کمک مومنانه با همکاری ستاد نمازجمعه، بسیج و دستگاه‌های اجرایی این استان در زمان شیوع کرونا نمونه‌ای از رزمایش همبستگی و وفاق ملی ارزیابی می‌شود.

عباسی ضمن گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از تلاش‌های ائمه جمعه و همچنین زحمات بی شائبه اعضای ستاد‌های نماز جمعه استان تقدیر و تشکر می‌نمایم و از درگاه حضرت حق برای تمامی این عزیزان عزت، سلامتی، توفیقات روزافزون و تأییدات الهی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.