برگزاری سومین دوره جشنواره ملی احسان در روز‌های کرونایی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری سومین دوره جشنواره سرود و نمایش احسان با عنوان خاطره گویی در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به عمده فعالیت‌های کانون‌های دانش آموزی هلال احمر گفت: هر ساله همزمان با ایام فراغت دانش آموزان، برنامه‌هایی ویژه اعم از سرود و نمایش برای این قشر طراحی می‌شود که در امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، بخش ویژه سومین دوره مسابقات سرود و نمایش احسان با عنوان خاطره گوئی احسان در ایام کرونا برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره با موضوع خاطره گوئی ۱۱۲ ثانیه‌ای ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ از سوی معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی و هلال احمر برگزار می‌شود.

میرحسینی تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف این جشنواره شامل تقویت حس بشر دوستی و کمک به هم نوع در میان نوجوانان و ایجاد روحیه شادابی و پویایی در ایام شیوع این ویروس و ایجاد نشاط و تجلی رفتار‌های بشر دوستانه است.

او اظهار داشت: در این بخش دانش آموزان می‌توانند خاطره‌ای از احسان و نیکوکاری و یا فعالیت بشر دوستانه که در روز‌های کرونایی در حق کسی انجام داده اند را تعریف کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: شرکت در این بخش برای کلیه دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال آزاد است.

میر حسینی گفت: طبق فراخون، داوری سومین دوره جشنواره احسان، در دو رده سنی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال انجام می‌شود و استفاده از حرکات دست و موسیقی و لباس و تغییر لحن گوینده مورد تاکید است و تکنیک‌های خاطره گوئی و زیبایی خاطره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا نیمه مهر ماه در قالب لوح فشرده با ذکر عنوان جشنواره و به همراه فرم مشخصات ارسالی در قالب CD به شعب هلال احمر استان تحویل دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.