مدیر تیم‌های ملی ووشو:

نبود مسابقات ووشو با دوره‌های آموزشی آنلاین جبران می‌شود

ملکی گفت: استراتژی مدیریت جدید فدراسیون ووشو این است که با برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین کمبود مسابقات جبران شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون ووشو، مجید ملکی مدیر تیم‌های ملی ووشو درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان این رشته در رده‌های سنی مختلف اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در سرتاسر دنیا باعث شد بخش‌های مختلف متضرر شدند که در این میان ورزش یکی از آن بخش‌هایی بود که بیشترین آسیب را دید. لغو المپیک، پارالمپیک، المپیک جوانان و سایر رویداد‌ها همگی بیانگر حجم گسترده آسیب‌هایی است که به ورزش دنیا از جمله رشته ووشو وارد شده است.

او ادامه داد: به دلیل اینکه تا اطلاع ثانوی قرار نیست هیچ رویداد داخلی و بین‌المللی در رشته ووشو برگزار شود و با توجه به استراتژی‎های مدیریت جدید فدراسیون، در تلاش هستیم تا با برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای داوری، مربیگری و دان‌ها به صورت آنلاین، این کمبود به وجود آمده را تا حد زیادی جبران کنیم. به هر حال طراحی و اجرای این دوره‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر تیم‌های ملی ووشو گفت: ما به دنبال آن هستیم که ۷-۸ دوره مختلف را در مسیر دانش‌افزایی مربیان، داوران و ورزشکاران در بستر فضای مجازی برگزار کنیم. این دوره‌ها آغاز شده و بخش اول آن نیز با تعدادی از ملی‌پوشان دختر و پسر و همچنین مربیان مختلف در رشته‎های تالو و ساندا انجام شد.

ملکی با اشاره به توجه فدراسیون ووشو به شرایط ورزشکاران این رشته خاطرنشان کرد: ما در فدراسیون به صورت مستمر شرایط و میزان آمادگی ورزشکاران را رصد می‌کنیم و تمرینات آن‌ها را زیر نظر داریم. در واقع برنامه‌های تمرینی و تغذیه‌ای ورزشکاران را پیگیری می‌کنیم تا مشخص شود در چه شرایطی به‌سر می‌برند. در تلاش هستیم که ووشوکاران با کمک برنامه‌های آنلاین که به آن‌ها ارائه می‌شود، از دوران آمادگی دور نشوند و همواره مورد رصد قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار