نیاز مبرم جامعه به تنوع شغلی / ایجاد اشتغال پایدار با مهارت‌های فردی و گروهی

موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: مهارت آموزی مطمئن‌ترین مسیر برای رسیدن به اشتغال است.

نیاز مبرم جامعه به تنوع شغلی / ایجاد اشتغال پایدار با مهارت‌های فردی و گروهیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان با اشاره به فرا رسیدن ششم مرداد روز ملی مهارت، کار آفرینی و ترویج مهارت‌های فنی و حرفه‌ای گفت: امروزه با توجه به نیاز مبرم جامعه به تنوع شغلی از منظر مهارت‌های فردی و گروهی بهترین مسیر برای رسیدن به اشتغال پایدار کسب مهارت آموزی و ایجاد کارگاه‌های کوچک زود بازه در حوزه‌های تولیدی و خدماتی است.

او تصریح کرد: مراکز فنی و حرفه‌ای در سطح کشور از جمله مراکز آموزشی هستند که به صورت رایگان داوطلبان کسب مهارت را در رشته‌های مختلف آموزش می‌دهند و آنان را برای ورود به بازار کار آماده می‌سازد.

فرماندار ویژه آبادان گفت:اهمیت کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای از آنجا دوچندان می‌شود که بر اساس مباحث تئوری و عملی طبق آخرین متد‌های آموزشی بین المللی کارآموزان را آموزش می‌دهند.

شناسایی ۴۹۶ بنگاه اقتصادی و تولیدی آسیب دیده از کرونا

سعیدی زاده معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آبادان نیز در نشست کار گروه اشتغال، با بیان اینکه ۴۹۶ بنگاه اقتصادی و تولیدی آسیب دیده از کرونا در شهرستان آبادان شناسایی شده اند گفت: دستگاه‌های ذیربط همچنان در حال تحقیق و بررسی برای شناسایی سایر اشخاص و بنگاه‌های تولیدی هستند که نیاز به تسهیلات دارند و از کرونا آسیب دیده اند.

او بررسی کارخانه‌های تولید نمک و ماسک و نیز تولید داک که برای نخستین بار در شهرستان راه اندازی می‌شود را از جمله طرح‌های بررسی شده در این نشست بیان کرد و افزود: این طرح‌ها هم اکنون در حال پیگیری برای اخذ مجوز هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.