تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان باشگاه‌های فوتبال اروپا در رسانه‌های ورزشی قاره سبز بسیار داغ است.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا .......کار نشود.به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان فصل رقابت‌های فوتبال اروپا، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده هستند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.

سایت های «گل» و «اسکای اسپورتس» در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده اند که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دورتموند جانشین سانچو را پیدا کرد

به گزارش روزنامه تایمز باشگاه بورسیا دورتموند در نظر دارد "جاناتان ایکونه" مهاجم تیم لیل فرانسه را به عنوان جانشین احتمالی جیدون سانچو به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود مذاکرات بین دو باشگاه آغاز شده و خرید این بازیکن ۲۲ ساله ۴۵ میلیون یورو برای دورتموند هزینه در بر خواهد داشت.

"جیدون" در لیست خرید منچستریونایتد قرار دارد و حالا دورتموند می‌تواند برای فروش او با انگلیسی‌ها وارد گفت و گو شود.

کومان و خامس در فهرست خرید منچستریونایتد

منچستریونایتد که مدتی است برای خرید "جیدون سانچو" تلاش می‌کند، امیدوار است که تابستان امسال بتواند او را به خدمت بگیرد.

اما چنانچه این تیم نتواند ستاره انگلیسی دورتموند را جذب کند، کینگزلی کومان وینگر بایرن مونیخ را به طور قرضی به خدمت خواهد گرفت.

شیاطین سرخ علاقمند هستند این بازیکن ملی پوش فرانسه را به خدمت بگیرند و گفت و گو‌هایی نیز با او انجام داده اند.

کومان ۲۴ ساله سال ۲۰۱۷ به بایرن پیوست و هنوز سه سال دیگر از قراردادش باقی مانده است. او در ۲۴ بازی بوندسلیگا ۴ گل زده و ۴ پاس گل داده است.

علاوه بر این، به نوشته روزنامه اکسپرس، باشگاه منچستر یونایتد آماده است برای خرید "خامس رودریگز"  هافبک رئال مادرید اقدام کند.

به ادعای این روزنامه رئال مادرید پیشنهاد‌هایی بالغ بر ۲۳ میلیون پوند را برای این بازیکن کلمبیایی خواهد پذیرفت و منچستر یونایتد نفر اول صف مشتریان این بازیکن است.

باشگاه‌های ایتالیایی و فرانسوی نیز از مشتریان "خامس" هستند، اما به نظر می‌رسد لیگ برتر مقصد ترجیحی این بازیکن باشد.

هیچ پیشنهاد برای کولیبالی به ناپولی نرسیده است

کریستیانو جیونتولی مدیر ورزشی ناپولی گفت:" بر خلاف شایعات مطرح شده هیچ پیشنهادی برای "کالیدو کولیبالی" مدافع میانی تیم، به دست ما نرسیده است. "

این مدافع ۲۹ ساله مورد توجه چندین باشگاه برجسته انگلیسی و آلمانی است. تیم‌های منچسترسیتی و یونایتد، لیورپول و بارسلونا از جمله تیم‌هایی هستند که این بازیکن در فهرست خرید آن‌ها قرار دارد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که باشگاه منچسترسیتی برای خرید این مدافع شانس بسیار بالایی دارد و این مدافع تیم ملی سنگال نیز علاقمند است که زیر نظر گواردیولا در لیگ جزیره بازی کند.

جرارد به دنبال خرید چند بازیکن

استیون جرارد سرمربی انگلیسی باشگاه گلاسکو رنجرز در نظر دارد با خرید چند بازیکن تیم خود را تقویت کند.

اطمینان منچستر چلسی از خرید هاورتز

سران باشگاه چلسی از خرید "کای هاورتز" بازیکن ۲۱ ساله بایرلورکوزن اطمینان دارند و مدعی هستند حتی اگر تیمشان نتواند به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند مشکلی در جذب هاورتز پیش نخواهد آمد.

هنوز این ۲ تیم انگلیسی و آلمانی بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسیده اند، اما چلسی از خرید "کای" مطمئن است و تصمیم دارد پس از نهایی کردن امضای قرارداد هاورتز به سراغ "نیکولاس تاگلیافیکو" مدافع آژاکس و "دکلان رایس" هافبک ملی پوش وستهام برود.

استوریج مورد توجه بنونتو

به گزارش روزنامه سان "دنیل استوریج" موردتوجه باشگاه "بنونتو" قهرمان سری B فوتبال ایتالیا قرار دارد. پس از آن که "لویک رمی" نتوانست در تست پزشکی بنونتو موفق شود این تیم تازه راه یافته به سری آ، استوریج را به عنوان هدف هجومی خود در نظر گرفته است. استوریج به تازگی از ترابزون ترکیه جدا شده است.

زلاتان در میلان می‌ماند

زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی آث میلان، قرارداد خود را با این تیم به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد کرد.

پس از آن که استفانو پیولی سرمربی میلان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد، زلاتان نیز تصمیم گرفت یک فصل دیگر در سن سیرو بماند.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا .......کار نشود.

کریستال پالاس سرمربی برنلی را می‌خواهد

به نوشته روزنامه میرر باشگاه کریستال‌پالاس مایل است" سین دایچ " سرمربی برنلی را به خدمت بگیرد.

نتایج ضعیف روی هاجسون سرمربی کریستال پالاس در این فصل، سران این تیم را بر آن داشت که تغییری در کادرفنی تیمشان بدهند. آن‌ها سرمربی برنلی را جایگزین مطلوبی برای هاجسون می‌دانند.

کونته تلاش برای جذب مسی را تکذیب کرد

آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان صحبت‌های مبنی بر حضور لیونل مسی کاپیتان بارسلونا در اینتر را تکذیب کرد.

مدتی است که گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده مسی در مطبوعات به چشم می‌خورد و گفته می‌شود او تصمیم دارد پس از پایان قراردادش در سال ۲۰۲۱ بارسا را ترک کند.

قبلا هم از اینتر به عنوان مشتری مسی نام برده شده بود و انتشار گزارش‌هایی درباره اینکه پدر مسی اوایل این هفته در میلان خانه خریده بر شایعه انتقال او به اینترمیلان بیشتر دامن زده است.

منچستریونایتد در انتظار تصمیم پوگبا

به نوشته نشریه دیلی میل برنامه نقل و انتقالات  منچستریونایتد به آینده پل پوگبا ستاره فرانسوی این تیم بستگی دارد.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا .......کار نشود.

این روزنامه نوشت، برنامه نقل و انتقالات تابستانی منچستر یونایتد به این نکته بستگی دارد که آیا پل پوگبا اولدترافورد را ترک خواهد کرد یا خیر. چنانچه پوگبا تصمیم بگیرد منچستریونایتد را ترک کند، شیاطین سرخ وضعیت مالی بهتری برای پیگیری جیدون سانچو و "جک گریلیش" ستاره استون ویلا خواهند داشت.

اینتر مدافع بارسلونا را می‌خواهد

باشگاه اینترمیلان اگر نتواند امرسان پالمیری مدافع برزیلی چلسی را به خدمت بگیرد تمایل دارد "جونیور فیرپو" مدافع بارسلونا را جایگزین او کند.

باشگاه اینترمیلان خواهان خرید امرسون پالمیری است، اما آبی‌های لندن برای فروش این بازیکن ۳۰ میلیون یورو مطالبه کرده اند. اگر اینتر نتواند امرسون را به خدمت بگیرد برای خرید مدافع ۲۳ ساله بارسا اقدام خواهد کرد.

گفته می‌شود یوونتوس هم خواهان خرید امرسون است.

رومرو مورد توجه لیورپول و اورتون

به گفته ESPN، تیم‌های لیورپول و اورتون مایل هستند "سرخیو رومرو" دروازبان ۳۳ ساله تیم منچستریونایتد را تابستان امسال به خدمت بگیرند.

دروازه بان شماره یک تیم ملی آرژانتین سال ۲۰۱۵ به منچستریونایتد پیوست و در ۵۹ مسابقه رکورد ۳۸ کلین شیت را بر جای گذاشت.

اما "سولشر"،سرمربی یونایتد، اعتماد بیشتری به "داوید دخه آ" سنگربان اسپانیایی تیمش دارد و حالا رومرو تصمیم گرفته است "اولدترافورد" را ترک کند.

لیونل مسی سرمربی جدید بارسا را انتخاب کرد

به نوشته روزنامه سان لیونل مسی تمایل دارد "مارچلو بیلسا" سرمربی آرژانتینی لیدز انگلیس هدایت کاتالان‌ها را برعهده بگیرد.

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا .......کار نشود.

این مربی ۶۵ ساله موفق شد با کسب قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته اول انگلیس (چمپیونشیپ)، لیدز را پس از ۱۶ سال به لیگ برتر برگرداند، اما قرارداد او با تیم انگلیسی این ماه به پایان می‌رسد.

مسی ترجیح می‌دهد باشگاه بارسلونا "کیکه ستین" سرمربی فعلی خود را کنار بگذارد و بیلسا را به نیوکمپ بیاورد.

برایتون در آستانه جذب هافبک لیورپول

آدام لالانا هافبک لیورپول که قراردادش با این تیم به پایان رسیده است در آستانه پیوستن به برایتون قرار دارد.

برایتون بر سر امضای قراردادی سه ساله با هافبک سابق تیم ملی انگلیس، با این بازیکن ۳۲ ساله وارد مذاکره شده است.

اوبلاک مدنظر  چلسی و منچستر یونایتد

دو تیم انگلیسی منچستریونایتد و چلسی تمایل دارند "یان اوبلاک" دروازه بان آتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرند.

به دنبال عملکرد ضعیف کپا آریزابالاگا دروازه بان چلسی و داوید دخه آ سنگربان منچستریونایتد، این ۲ تیم در نظر دارند اوبلاک اسلوانیایی را به خدمت بگیرند.

بند فسخ قرارداد این دروازه بان ۱۲۰ میلیون تومان است، اما شاید آتلتیکو به دلیل بحران مالی ناشی از ویروس کرونا مبلغ کمتری را هم بپذیرد.

هری کین فروشی نیست

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا .......کار نشود.

"دنیل لوی" رئیس باشگاه تاتنهام به خوزه مورینیو سرمربی این تیم اطلاع داده است که نیازی نیست تابستان امسال "هری کین" را بفروشد.

نگرانی‌هایی در باشگاه تاتنهام وجود دارد که آن‌ها به دلیل شرایط مالی ناشی از بحران ویروس کرونا ممکن است مجبور شوند مهاجم ملی پوش خود را بفروشند. اما حالا "لوی" به مورینیو اطمینان داده است که می‌تواند ستاره تیمش را حفظ کند.

منچسترسیتی به دنبال دنی سبایوس

اگر آرسنال قرارداد قرضی "دنی سبایوس"  را تمدید نکند، من سیتی تمایل دارد این بازیکن اسپانیایی را به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار