بخشدار بستان:

شورای شهر بستان منحل شد

هاشمی زاده از انحلال شورای شهر بستان به صورت رسمی از سوی فرمانداری دشت آزادگان خبر داد.

شورای شهر بستان منحل شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد هاشمی‌زاده بخشدار بستان گفت: شورای شهر بستان به دلیل نبود توافق اعضا و نرسیدن به حد نصاب قانونی برای تشکیل جلسات، پس از طی مراحل قانونی منحل شده است.

او بیان داشت: جریان انحلال شورای شهر بستان از یک سال پیش، در پی تشکیل نشدن جلسات و استعفای ۲ نفر از اعضای شورا آغاز شد، پس از طی مراحل قانونی و دعوت از ۲ نفر از اعضای علی‌البدل آن‌ها نیز به دلیل اختلافات، از حضور در شورای شهر انصراف دادند.

هاشمی‌زاده تصریح کرد: پارسال شورای حل اختلاف مرکز برای رسیدگی به مشکلات این شورا تشکیل و سپس درخواست انحلال به وزارت کشور ارجاع شد که پس از بررسی ۲ ماهه رای انحلال شورای شهر بستان صادر گردید و براساس قانون، استاندار خوزستان قائم مقام شورا است که نسبت به تعیین شهردار بستان اقدام خواهد کرد و شهرداری از این به پس زیر نظر استانداری اداره می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه شورای شهر بستان به دلیل اختلافات میان اعضا از ۲۱ شهریور ۹۸ هیچ جلسه‌ای تشکیل نداده است، اظهار داشت: به دلیل نبود شورا، کارکنان شهرداری این شهر ۵ تا ۶ ماه است حقوق نگرفته‌اند و بیمه آن‌ها بین یک تا ۲ سال است که پرداخت نشده است.

شهر مرزی بستان از توابع دشت آزادگان در غرب خوزستان، حدود ۸ هزار نفر جمعیت دارد و ۵ عضو اصلی و ۳ عضو علی‌البدل دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.