در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مدیر مسئول و خبرنگار رکنا مجرم شناخته شدند

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران گفت: در جلسه امروز دادگاه مطبوعات مدیر مسئول و خبرنگار رکنا به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، مجرم شناخته شدند.

احمد مومنی‌راد سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز سه پرونده خبرگزاری‌های مختلف در شعبه ۳ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی بررسی شد.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران ادامه داد: پرونده اول مربوط به مدیرمسئول سایت راه دانا به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بود که هیات منصفه به اتفاق آرا متهم را مجرم ندانست.

وی با اشاره به اینکه سپس رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت رکنا و خبرنگار این سایت برگزار شد، بیان کرد: اتهام هر دو نشر مطالب خلاف واقع بیان شد و هیات منصفه به اتفاق آرا هر دو متهم، مدیر مسئول و خبرنگار سایت را مجرم دانست و آن‌ها مستحق تخفیف شناخته نشدند.

مومنی راد با اشاره به پرونده دیگر، گفت: پرونده سوم متعلق به مدیر مسئول سایت خبری شهدای ایران بود که پس از تشکیل دادگاه شاکی شخصاً رضایت خود را به ریاست دادگاه تقدیم کرد و رسیدگی به این پرونده مختومه اعلام شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار