نام سری بعدی و تاریخ احتمالی عرضه فرنچایز Call of Duty مشخص شد

یک شرکت تهیه اسنک نام و تاریخ عرضه احتمالی بعدی فرنچایز Call of Duty را مشخص کرد.

نام سری بعدی فرنچایز Call of Duty و تاریخ عرضه آن مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد برای دانستن نام و تاریخ عرضه نسخه بعدی فرنچایز Call of Duty نباید منتظر شرکت Activision بمانیم زیرا ظاهرا، یک شرکت تهیه اسنک یک قدم جلوتر باشد. به تازگی، تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت Doritos نام سری بعدی این فرنچایز یعنی Black Ops Cold War را تأیید کرده است. پیش از این، بازگشت این فرنچایز به نام سری‌های پیشین Black Ops شایعه شده بود، ولی حالا با این تصاویر این موضوع مورد تأیید واقع شد.


بیشتر بخوانید


تبلیغ جدید Doritos نشان می‌دهد محصول جدید این شرکت در تاریخ پنجم اکتبر عرضه می‌شود، ولی این تبلیغ لزوما تاریخ رسمی عرضه Black Ops Cold War را تأیید نمی‌کند. سال گذشته، تبلیغ Modern Warfare در تاریخ اول اکتبر آغاز شد، اما این بازی در تاریخ ۲۵ اکتبر روانه بازار شد.

نام سری بعدی فرنچایز Call of Duty و تاریخ عرضه آن مشخص شد

در حالی که در این مرحله هنوز چیزی تأیید نشده است، اخبار فاش شده نشان داده است که ممکن است این سری از بازی، اندوه بیشتری نسبت به Modern Warfare برای طرفداران این فرنچایز داشته باشد. عنوان Black Ops Cold War احتمالا جنگ ویتنام را از دیدگاه آمریکا، ویتنام جنوبی و ویت کنگ و با گشت و گذار در سایر نقاط جهان کاوش می‌کند. این بازی ممکن است محصول درام شرکت Treyarch باشد که با جنگ در Raven و Sledgehammer، توانست آن را تصاحب کند.

معرفی این سری از فرنچایز Call of Duty به نظر تقریبا دیر اتفاق بیفتد. تاریخ نشان می‌دهد که Activision همزمان یا کمی زودتر از نمایشگاه E3 بازی‌های خود را معرفی می‌کند، اما با لغو شدن نمایشگاه E۳ امسال، این عرضه‌کننده بر اساس روند هر ساله خود پیش نرفت. همچنین این انتظار وجود دارد که Activision همزمان با معرفی کنسول‌های نسل بعدی بخواهد از فرصت استفاده کند و Black Ops Cold War را به صورت رسمی معرفی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار