مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: فرم "ج" متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه مسکن همچنان سبز می‌ماند،

پروانه اصلانیپروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی در گفت وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به هیچ عنوان فرم "ج" متقاضیان را قرمز نمی‌کند گفت: پیش از این اعلام شده بود که دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن فرم "ج" را قرمز می‌کند، اما باید بگویم که متقاضیانی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند نگران نباشند.

او ادامه داد: برای دریافت این تسهیلات طبق قانون ساماندهی مسکن باید فرم "ج" متقاضیان سبز باشد، اما پس از دریافت این تسهیلات به هیچ عنوان فرم آن‌ها تغییر نمی‌کند.

گفتنی است طبق پیگیری‌های انجام شده از سوی وزارت راه وشهرسازی پیش از این اعلام شده بود که وام ودیعه مسکن زمینه ساز قرمز شدن فرم "ج" متقاضیان می‌شود و پس از دریافت این تسهیلات دیگر امکان استفاده از سایر امکانات دولتی برای متقاضیان نیست. اما بعد از واکنش ها به این خبر، گویا قرمز شدن فرم "ج" توسط وزارت راه و شهرسازی در منتفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی قربانی شهرکی
۰۱:۲۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
سلام میخاستم ببینم این وامه مسکن به ما تعلق میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
علی۸
۰۰:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
من بدهکار مسکن بودم فرم ج زد قرمز حالا تسویه کردم نمی دونم حالا سبز میشه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم مشکل ما رو پیگیری کنین...ما از چندسال پیش مسکن مهر پروژه الموت توان شهر جدید هشتگرد ثبت نام کردیم پول هم واریز کردیم حالا بعد از جند سال بین پیمانکار و عمران هشتگرد مشکل بودجود اومده پیمانکار هم خانه رو تحویل نمیده تکلیف ما پس از چند سال چشم انتظاری چی میشه..تو رو خدا خونه ها رو تحویل بدین
آخرین اخبار