ترامپِ برزیل باز هم بدون ماسک در جمع هوادارانش ظاهر شد

پس از منفی شدن آزمایش کرونای رئیس‌جمهور برزیل، او بار دیگر بدون زدن ماسک در جمع هوادارانش حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه دیلی میرور، «ژائیر بولسونارو» رئیس جمهور برزیل، پس از آنکه پاسخ تست کرونایش منفی اعلام شد، بدون ماسک در جمع هواداران خود ظاهر شده است.

هفته گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه تست کرونای بولسونارو که به دلیل رفتار جنجالی‌اش به ترامپ برزیل مشهور است، برای بار سوم مثبت شده است و او تحت نظارت پزشکی در اقامتگاه رسمی خود به سر می‌برد.

اما اکنون با منفی شدن پاسخ تست کرونای او، رئیس جمهور برزیل بدون استفاده از ماسک بیرون آمده و در جمع هوادارانش گفت که به سفر برنامه‌ریزی شده خود ادامه خواهد داد.

ژائیر بولسونارو پیش از این تهدید کرده بود که به پیروی از همتای آمریکایی خود، کشورش را از سازمان جهانی بهداشت خارج می‌کند.

رئیس جمهور برزیل همانند متحد آمریکایی خود دونالد ترامپ از ابتدای همه گیری ویروس کرونا، تلاش داشت تا ابعاد و خطر این بیماری را کم اهمیت جلوه دهد. بولسونارو حتی در مواردی شیوع کرونا را جعلی و کار رسانه‌ها دانست و با این اظهارات نظرات متخصصان جامعه جهانی را به چالش کشید. رئیس جمهور برزیل همچنین از منتقدان جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه شیوع کروناست.

پیش از این نیز اخباری منتشر شده بود و حاکی از آن بودند که رئیس جمهور برزیل بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور در اعتراضات شهر برازیلیا از دست دادن به هواداران خود خودداری نکرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار