قتل آمر به معروف و نهی از منکر به دست یک دانش آموز در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: آمر به معروف و نهی از منکر در مزاحمت خیابانی ۲ دانش‌آموز برای بانوان دوچرخه سوار، به قتل رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به قتل آمر به معروف و نهی از منکر به دست یک دانش آموز در ممسنی، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان شهدای ناجا، ماموران پلیس به همراه عوامل امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی بوسیله چاقو مضروب شده است و سریعا آن را بوسیله عوامل امدادی به بیمارستان انتقال دادند.

سرهنگ قسام با اشاره به اینکه فرد مضروب ۲۴ ساله به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: بلافاصله اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای دستگیری ضارب آغاز شد و سرانجام در کمتر از ۲ ساعت با اشراف اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه قاتل و همدستش شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل اقرار کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه قاتل و همدست او که هر دو ۱۶ ساله بودند تحویل مراجع قضائی شدند.

او گفت: در شب حادثه ۲ بانوی دوچرخه سوار در خیابان شهدای ناجا در حال عبور بوده‌اند که قاتل و همدست او که ۲ نوجوان دانش آموز هستند برای آن‌ها ایجاد مزاحمت می‌کنند که مقتول متوجه این موضوع شده و برای منع ۲ نوجوان وارد قضیه شده و به آن‌ها تذکر می‌دهد که قاتل با همدست خود با مقتول درگیر و با ضربات چاقو او را به قتل می‌رسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار