تکمیل پروژه‌های تعیین – تکلیف شده بی عذر و بهانه

رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه‌ی شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان گفت: پروژه‌هایی که در استان زنجان تعیین - تکلیف شدند و اعتبار اختصاص یافت باید سرموعد تکمیل شوند.

جلسه شورای برنامه ریزی با حضور نوبختبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه‌ی شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان گفت: ۲۷ طرح برای امسال در استان نظر گرفته شده است که جهش تولید اتفاق بیفتد و همه این طرح‌ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد برای به ثمر رسیدن این طرح‌های ناتمام در استان زنجان ۶ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که با سرانجام خوش این طرح‌ها ۶ هزار و ۷۹۲ نفر هم مشغول کار خواهند شد.

نوبخت در ادامه به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد وگفت: همه مسئولان باید درکنار مردم باشیم والبته آستانه تحمل مردم را هم باید بالا ببریم.

اودر ادامه به ساخت مسکن ویژه محرومان اشاره کرد وگفت: در جای جای کشور این طرح در حال انجام است ودر استان زنجان هم درکمتر از یک سال آینده ۲ هزار واحد مسکن افتتاح خواهند شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین سفر مسئولان به استان‌ها را زمینه‌ای برای بررسی بیشتر مشکلات و ارائه راهکار دانست و افزود: باید دراین خصوص مسئولان استان‌ها بیشترین تلاش را برای معرفی ومطرح کردن مشکلات حوزه‌ها انجام دهند.
 
امضای تفاهم نامه ساخت ۲ هزار مسکن محرومان در زنجان
 
 با حضور نوبخت و رییس بنیاد مسکن کشور و مسئولان استان زنجان تفاهم نامه ساخت دو هزار مسکن برای افراد محروم و بی خانمان استان زنجان امضا ء شد.

تابش، رییس بنیاد مسکن کشور هم درخصوص تامین مسکن اقشارمحرومان گفت: این ابتکار دولت است که برای نخستین بار این طرح درحال اجراست.

تابش افزود: تمام آورده این مسکن‌ها قرض الحسنه و بلاعوض برنامه وبودجه تامین می‌شود.

او افزود: ۵۶ هزار و ۹۴۰ واحد روستایی درحدود ۱۵ استان ودر ۳ شهر مشهد، چابهار و زاهدان ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد ازساخت مسکن محرومان آغاز شده است.

رییس بنیاد مسکن کشور در ادامه گفت:تابه امروز۲۰ هزار واحد مسکن محرومان  درکشور تکمیل شده و این مسکن‌ها نیازمندی‌های مردم را کاهش می‌دهد.
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان دراین جلسه با بیان اینکه بر طرف کردن نیاز مردم نعمت است و مسئولان در ۲ مورد افکار عمومی و دادگاه عدل الهی مورد قضاوت قرار دارند گفت: باید خدمتگزار مردم باشیم.
 
حقیقی، استاندار زنجان هم دستور ۲ خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار را بهترین ره آورد این سفراعلام کرد.
 
حجت الاسلام نیارکی ، رییس کل دادگستری استان زنجان هم در این جلسه، حل مشکل دپوی پسماندهای روی  و بازپس گیری سهام ایران ترانسفو را ازاقدامات استان درماههای گذشته عنوان کرد .

 همچنین خاتمی، رییس مجمع نمایندگان استان زنجان در  این جلسه به برخی مشکلات استان زنجان اشاره کرد وگفت: تمام تلاش ما این است که در جهت منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم وازهیچ تلاشی برای خدمت به مردم فرو گذار نیستیم.

او افزود: اکنون طرح‌های نیمه تمام باید اولویت داشته باشد و مشکل راه‌های مواصلاتی استان در حوزه روستایی یا اصلی حل شود، مدارس فرسوده استان که ۴۰ درصد را شامل می‌شود باید بازسازی شوند، به حوزه فرهنگ ومیراث فرهنگی توجه ویژه شود و البته سد‌های استان هم که وضعیت نگران کننده دارند در صدر اولویت‌ها قرارگیرند.

سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان رنجان هم به رشادت جوانان استان زنجان در دوران دفاع مقدس که همواره خط شکن بودند اشاره کرد.

شجاعی، نماینده ابهر درمجلس شورای اسلامی تکمیل پروژه‌ی مسیر خرمدره به شمال و سید البرز حسینی، نماینده خدابنده درمجلس شورای اسلامی تامین آب شرب وتصفیه آب این دو شهرستان را مطرح کردند.
 
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.