عضو بنیاد بین المللی غدیر بیان کرد:

عید غدیر فرصتی برای همکاری در دستگیری از نیازمندان

حجت الاسلام بابائی عید غدیررا فرصتی برای همکاری در دستگیری از نیازمندان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام بابائی عضو بنیاد بین المللی غدیر در جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان گفت: عید غدیر فرصتی برای همکاری در دستگیری از نیازمندان است.

حجت الاسلام بابائی با بیان اینکه عید غدیر افضل اعیاد مسلمانان است و هرچه شیعه دارد از غدیر است افزود: در سال گذشته در عید غدیر بیش از ۴۰۰ هزار غذا بین مردم توزیع شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان هم گفت: اعیاد قربان و غدیر فرصتی مناسب برای شرکت در رزمایش کمک مؤمنانه و حمایت و دستگیری از نیازمندان است.

حجت الاسلام غفوری افزود: اطعام نیازمندان از بهترین اعمال در اعیاد قربان و غدیر است که در روایات و احادیث به آن سفارش شده است.

او اضافه کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای انجام اقدامات فرهنگی و ادامه برنامه‌های مواسات و همدلی است و خوشبختانه حضور و استقبال خیران و نیکوکاران در طرح مواسات و همدلی پرشور بوده است.

سلیمانی فرماندارشهرستان دلیجان هم از کلیه خیرین و مردم شریف شهرستان دلیجان که در کلیه امور خیر همیشه پیشگام هستند تشکر کرد.

سلیمانی همچنین با تقدیر و تشکر از کادر درمان شهرستان دلیجان در کلیه ایام بویژه شیوع کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مردم و مسئولین تا غلبه بر کرونا ویروس تاکید کرد.

جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان باحضور مدیران کل استان مرکزی، حجت الاسلام سلیمی نماینده دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی، روسای دستگاه‌ها و ادارات شهرستان دلیجان به ریاست سلیمانی فرماندار این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.