بسته اخبار حوادث امروز ۷ مرداد ماه سال ۹۹؛

دستگیری قاچاقچی حشیش در میاندورود / سارق دوچرخه‌های بابلسر به دام افتاد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۷ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۷ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ کیلوحشیش در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر که در پوشش مسافر در شهرستان میاندورود اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد، شدند.

سرهنگ داداش گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را حین جابجایی مواد مخدر باخودرو سواری دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۵ کیلو حشیش کشف کردند.

سارق دوچرخه در بابلسر دستگیر شد

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی: متهم در تحقیقات بعمل آمده به سرقت ۹ دستگاه دوچرخه در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری ۲ سارق اموال داخل خودرو در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان محمود آباد موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در رسیدگی به این پرونده شدند.

سرهنگ محمود حسین زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در حین تردد در این شهرستان با یک خودروی پراید سرقتی دارای سابقه سرقت از تهران دستگیر شدند.

او افزود: متهمان در بازجویی‌ها به ۱۵ فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان نیز اعتراف کردند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت درفریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در شهرستان فریدونکنار ماموران پلیس آگاهی اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۴ سارق سابقه دار در این سرقت‌ها شدند.

سرهنگ هاشم پور: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری سارق موتورسیکلت در بهشهر

سرهنگ عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت در بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱، ۳ رستمکلا قرار گرفت.

او افزود: ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: متهم که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز می‌باشد در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت موتور سیکلت در رستمکلا این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.