قوت گرفتن شایعات ترس بایدن از مصاحبه با مجری فاکس نیوز

رقیب انتخاباتی ترامپ دعوت به مصاحبه با مجری فاکس نیوز را رد کرده و این مسئله باعث بوجود آمدن شایعاتی از ترس او شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک پست، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات و رقیب دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا در انتخابات سال جاری، دعوت «کریس والاس» مجری شبکه فاکس نیوز برای حضور در برنامه «اخبار یکشنبه فاکس نیوز» را رد کرده است. این مسئله باعث شده تا شایعاتی از ترسیدن او برای حضور در این برنامه بوجود آید.

روز یکشنبه والاس در برنامه خود به بینندگان گفت: «در مصاحبه هفته گذشته خود با دونالد ترامپ او این سوال را مطرح کرد که آیا بایدن نیز پتانسیل حضور در چنین گفت‌وگویی را خواهد داشت یا نه؟ این هفته از کارزار بایدن دعوت کردیم تا او در این برنامه حاضر شود و آن‌ها در جواب گفتند بایدن این هفته فرصت ندارد.»

او سپس با اشاره به رد دعوت از سوی بایدن گفت: «هر هفته دعوت خود را تکرار می‌کنیم تا بالاخره او را در این برنامه داشته باشیم.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که دونالد ترامپ در مصاحبه اخیر خود با این مجری شبکه فاکس نیوز جو بایدن را به سخره گرفت و توان او در مواجهه با گفت‌وگو‌های سخت را زیر سوال برد.

ترامپ در مصاحبه با والاس گفت: «به بایدن هم اجاز دهید در چنین مصاحبه‌ای حاضر شود. مطمئنم او به گریه می‌افتد و مادرش را خواهد طلبید تا او را به خانه ببرد. من چندین سخنرانی در روز انجام خواهم داد و به این مصاحبه خواهم آمد، من با افرادی که از من منتنفر هستند مصاحبه خواهم کرد. هیچ چیزی وجود ندارد که از من بپرسید و پاسخ مناسبی به آن ندهم.»

رئیس جمهور کنونی آمریکا پیش از این نیز رقیبش را به رقابت در تست هوش دعوت کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار