معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

ثبت نام ۲۴۱ هزار دانش آموز کردستانی برای سال تحصیلی جدید

محمدی گفت: تعداد ۲۴۱ هزار و ۷۴۶ دانش آموز درمدارس دولتی و غیردولتی کردستان به صورت سیستمی در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

طالب محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: براساس آخرین گزارش دریافتی از سامانه سناد، تا پایان روز دوشنبه ششم مردادماه ۹۹، نزدیک به ۸۰ درصد از دانش آموزان استان در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.

محمدی ادامه داد: براساس این گزارش در دوره ابتدایی ۱۵۳ هزار و ۲۸۸ دانش آموز واجد شرایط، در دوره اول متوسطه ۵۸ هزار و ۸۱۳ نفر و در دوره متوسطه دوم ۲۸ هزار و ۵۹۶ نفر ثبت نام کرده اند.

او افزود: همچنین تعداد ۸۲۷ نفر از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و ۲۲۲ نفر از نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام شده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از خردادماه آغاز شده و دانش آموزان باید برابر مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند؛ گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۳۰۰ هزار نفر در سامانه سناد ثبت نام کنند.

او گفت: ثبت نام دانش آموزان دوره متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) باتوجه به انجام فرایند هدایت تحصیلی دیرتر آغاز شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به آغاز سال تحصیلی از ۱۵ شهریورماه ۹۹، تسریع در ثبت نام دانش آموزان مورد تاکید است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.