آغاز اجرای طرح آزمایشی توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آغاز اجرای طرح آزمایشی توزیع الکترونیکی گاز مایع در سطح این منطقه خبر داد.

آغاز اجرای طرح آزمایشی توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امین روستایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به اینکه این طرح از اول مردادماه سال‌جاری و به صورت آزمایشی، همزمان با ۹ منطقه دیگر آغاز شده است ادامه داد: از این پس عملیات توزیع سیلندر‌های گاز مایع، بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

او ساماندهی توزیع سوخت گاز مایع، شناسایی مصرف‌کننده مجاز و واقعی، توسعه خدمات الکترونیک، حذف حواله‌های کاغذی و سهولت انجام کار با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار را از جمله مزایای اجرای این طرح برشمرد.

او اظهار داشت: طرح توزیع الکترونیکی این فرآورده در بین خانوار‌های محروم از گاز طبیعی و مصرف‌کنندگان نفت‌سفید که تا این زمان در پوشش انشعاب گازرسانی قرار نگرفته‌اند، به میزان ماهیانه ۴۴ کیلو گرم (۴ سیلندر خانگی) و دیگر واحد‌های صنفی صنعتی متناسب با نیاز آن‌ها با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی نیو تجارت آسان قابل ثبت و انجام است. همچنین طرح توزیع نفت سفید نیز با استفاده از زیرساخت بانکی در سطح این منطقه صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول یادآور شد: مصرف‌کنندگان مجاز در صورتی که تاکنون در سایت جدید تجارت آسان ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند بدون مراجعه حضوری در این سامانه به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام کنند و پس از تایید دستگاه متولی، نسبت به معرفی کارت حساب بانکی سرپرست خانوار و مراجعه به عوامل ثابت و سیار توزیع از طریق کارت بانکی، سیلندر گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ مصوب دولتی و با دریافت رسید سوخت دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به در پیش رو بودن ماه محرم، صرف نظراز شرایط موجود جامعه و الزام اکید رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در مراسم‌های مذهبی و روضه‌خوانی، افزود: شرکت‌های توزیع گاز مایع و عوامل توزیع ثابت و سیار فروش تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، وظیفه تامین سیلندر‌های مورد نیاز هیات‌های مذهبی استان را عهده‌دار هستند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
قوا
۲۱:۲۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
بدبختی از کجا بیارن بنزین لیتری ۳۰۰۰ تومان مسافرکش از کجا بیارم باز و بدی مردم و بدبخت مردم بدبخت باشید گاز آزاد کنید