قطعی برق در شهر کرمانشاه قطع شد

استاندار کرمانشاه بااشاره به قطعی‌های رخ داده در شبکه توزیع برق استان گفت : از امروز در شهر کرمانشاه و از روز شنبه در سراسر استان دیگر قطعی برق نخواهیم داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : باتوجه به گرمای شدید این روزها در کشور و استان کرمانشاه مصرف روزانه برق افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است که این امر در روزهای گذشته منجر به قطعی برق در برخی از نقاط استان شد.

او گفت : بابت قطعی های رخ داده در شبکه توزیع برق استان از مردم کرمانشاه عذرخواهی می کنیم و امیدواریم در این ایام با کمترین مشکل روبه رو شده باشند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اکنون سهمیه برق مصرفی روزانه در استان کرمانشاه ۳۸۰ مگاوات است، افزود: با رایزنی های انجام شده به منظور تامین برق موردنیاز مردم روزانه ۳۰ تا ۴۰ مگاوات به سهمیه استان اضافه شد.

بازوند ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده از امروز در سطح شهر کرمانشاه و از روز شنبه هفته آینده در سراسر استان تحت هیچ شرایطی قطعی برق نخواهیم داشت.

او با تاکید بر اینکه ادارات دولتی باید مصرف برق خود را مدیریت کنند، ادامه داد: در صورت مشاهده مصرف بیش از حد برق توسط ادارات دولتی برق آنها قطع خواهد شد و باید از برق اضطراری استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین در صورتی که باز هم با افزایش مصرف مردم روبه رو شویم به جای قطع کردن برق مصرفی منازل مردم، برق ادارات به صورت دوره ای قطع می شود.

او ادامه داد: مدیر شرکت توزیع برق استان کرمانشاه نسبت به اتمام روند قطعی برق از روز شنبه در سطح استان متعهد شده است و در صورت تکرار این موضوع برخورد خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد مدیریت شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تاکنون بسیار مطلوب بوده است با این حال ملاک برای ماندن مدیران جلب رضایت مردم است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار