بیمارستان مهر برازجان توسعه می‌یابد

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: اجرای طرح توسعه ۶۴ تختخوابی بیمارستان مهر برازجان به زودی آغاز می‌شود.

بازدید نماینده دشتستان از بیمارستان مهر برازجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در بازدید نماینده منتخب مردم دشتستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بیمارستان مهر برازجان گفت: در مسیر ارائه خدمت رسانی به مردم با تمام توان و ظرفیت پیگیر و پاسخگوی مطالبات به حق مردم خواهیم بود.

او در خصوص توسعه بیمارستان مهر و افزایش خدمات درمانی این مرکز عنوان کرد: طراحی و کاربری ساختمان اولیه بیمارستان برای ارائه خدمات سرپایی بود که با تدبیر مسئولان و نیاز مردم به عنوان بیمارستان تک تخصصی زنان و زایمان راه اندازی شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: اکنون با تغییر مقررات و الزامات وزارت بهداشت و افزایش جمعیت بیمه شدگان، توسعه این مرکز درمانی از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


نویدی فرد گفت: تامین اعتبار طرح توسعه ۶۴ تختخوابی بیمارستان مهر برازجان جزء برنامه‌های امسال سازمان تامین اجتماعی است و به زودی اجرای آن آغاز می‌شود.

او درباره پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان هم بیان کرد: ساخت این مرکز درمانی با بیش از چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت در مرحله تاسیسات است و پس از تجهیز تا پایان امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان مهر برازجان با اهدا گل از کارکنان بیمارستان قدردانی و  روند خدمت رسانی به بیمه شدگان را بررسی کرد.

ابراهیم رضایی با اعلام اینکه گشایش امور و مشکلات مردم تنها خواسته نمایندگان است، گفت: برای ارائه خدمات بهتر به جامعه بیمه شدگان تامین اجتماعی و ایجاد احساس امنیت برای این قشر زحمتکش آماده همکاری هستیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.