فرماندار شاهرود:

۸۵ واحد تولیدی مرغ گوشتی در شاهرود فعال است

نادر فخری بابیان اینکه جلوگیری از توزیع گوشت مرغ در خارج از استان سمنان در دستور کار است گفت: ۸۵ واحد تولیدی مرغ گوشتی در شاهرود فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار شاهرود در جلسه ستاد تنظیم بازار شاهرود با بیان اینکه درمجموع ۸۵ واحد تولید مرغ گوشتی در شاهرود فعال است گفت: در روزهای اخیر گزارش‌های تخلف مبنی بر توزیع مرغ تولیدی این شهرستان در خارج از استان ارسال‌شده که باید از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت این امر به جد پیگیری شود.

او با اشاره به اینکه در جلسات قبلی این کارگروه مقرر شد سه واحد تولیدی مرغ بر اساس میزان دریافت نهاده‌های دامی، مرغ بین واحدهای فروش این شهرستان توزیع کنند تصریح کرد: مغایرت‌هایی بین مرغ‌های تحویل داده‌شده و مجوزهای صادرشده وجود دارد که کسری آن منطقی نیست و باید بررسی شود.

فرماندار شاهرود با تأکید بر اینکه این واحدها مرتکب تخلف شده و مرغ‌های خود را در خارج از استان توزیع کردند افزود: با مرغدارانی که سهمیه نهاده‌های دامی خود را در بازار آزاد می‌فروشند نیز باید برخورد جدی شود و از سوی مسئولان و ناظران جهاد کشاورزی روند تحویل و توزیع نهاده‌ها راستی آزمایی شود.

فخری با تأکید بر اینکه گزارش این تخلفات به تعزیرات حکومتی ارسال شود و ظرف مدت یک هفته به این پرونده رسیدگی شود بیان کرد: گزارش رسیدگی به این پرونده‌ها باید برای عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار