حریرچی مطرح کرد؛

وضعیت نگران کننده پایتخت از نظر کرونا/ پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت از کووید ۱۹ پاک هستند

معاون کل وزیر بهداشت گفت: پایگاه‌های سلامت در شهر‌ها و خانه‌های بهداشت در روستا‌ها از کرونا صد درصد پاک هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، روند پیشگیری و مقابله با کرونا در کشور امشب ۸ مرداد ماه در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با حضور حریرچی معاون کل وزیر بهداشت مورد بررسی قرار گرفت.

حریرچی معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به اینکه استفاده ۸۰ درصدی مردم از ماسک مطلوب وزارت بهداشت است، گفت: تامین ماسک بر عهده وزارت صمت است و لذا ما بر آن قسمتی که ماسک در داروخانه ها به فروش می رود نظارت داریم ،امیدوارم کمبود ماسک رفع شود.

او با مقایسه سه معیار ابتلا، بستری و فوتی های ناشی از کرونا در ابتدای شیوع با شرایط فعلی افزود: تا جایی که روند ابتلا صعودی باشد، میزان فوتی ها نیز افزایش خواهد داشت.

حریرچی با اشاره به اینکه مسئله ای که ما را به شدت ناراحت کرده ، افزایش میزان فوتی ها از ۳۵ به ۲۳۵ است، ادامه داد: فعلا مهمترین موضوع جهان به لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کروناست، متاسفانه ۲۶ استان کشور در وضعیت قرمز قرار دارند.

او اظهار کرد: پایگاه های سلامت در شهرها و خانه های بهداشت در روستاها از کرونا صد درصد پاک هستند و واکسیناسیون کودکان در این مراکز انجام می شود.

در حال تکمیل/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار