تلاش حامیان صهیونیست‌ها برای شکست خوردن ایلهان عمر در انتخابات کنگره

یک گروه حامی رژیم صهیونیستی تاکنون ۳۹۷ هزار دلار به کمپین انتخاباتی رقیب ایلهان عمر، نماینده مسلمان کنگره آمریکا کمک کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، گروه موسوم به «آمریکای حامی اسرائیل» که از نامزدهای حامی رژیم صهیونیستی برای انتخاب شدن در کنگره آمریکا حمایت می‌کند مبلغی نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار را برای حمایت از آنتونی ملتون میوکس، رقیب ایلهان عمر، نماینده مسلمان کنگره آمریکا جمع‌آوری کرده است.

این گروه تاکنون ۳۹۷ هزار دلار در چارچوب رقابت‌های درون‌حزبی حزب دموکرات بین ایلهان عمر و آنتونی ملتون میوکس که در مینه‌سوتا در جریان است، به کمپین انتخاباتی ملتون میوکس پول تزریق کرده است.

ایلهان عمر که سومالیایی‌الاصل و مسلمان است، در سال ۲۰۱۸ با کسب ۷۸ درصد آرا موفق شده بود وارد مجلس نمایندگان آمریکا شود و در این مدت اختلافات شدیدی با دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه آمریکا داشته است.

انتخابات مقدماتی حزب دموکرات برای تعیین نامزد این حزب در انتخابات اصلی کنگره آمریکا همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در آبان‌ماه خواهد بود، در ۱۱ آگوست (۲۱ مردادماه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار