مالکان املاک قولنامه‌ای کرج، سند مالکیت دریافت می‌کنند

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج از صدور سند تک برگی مالکیت در زمین‌های قولنامه‌ای و بافت‌های فرسوده شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احد رسولی، رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج با بیان این که حفاظت از فضا‌های ارزشمند شهری ضروری است، گفت: قولنامه‌ای بودن زمین‌ها در برخی از مناطق کرج موجب شده تا صاحبان آنان نتوانند با وجود در محدوده بودن اراضی، پروانه ساخت از شهرداری بگیرند، مشکلی که حل آن در دستورکار قرار گرفت و با هماهنگی دادگستری البرز به نتیجه رسیدیم تا سند تک برگی برای زمین های یاد شده صادر شود.

او با بیان این که لازمه ثبت املاک رعایت تشریفاتی است که در قانون ثبت اسناد و املاک پیش‌بینی شده است، افزود: گام‌های مثبتی با حمایت شورای شهر و شهرداری و دادگستری در این خصوص برداشته شده است و دفاتر تسهیل گری احیای بافت‌های فرسوده که در مناطق شهرداری دایر شده در انجام این کار کمک شایانی می‌کنند.

رسولی گفت: اگر شهروندان برای اخذ سند ملکی خود اقدام کنند با خیال آسوده و راحت می‌توانند از مزیت‌های آن در دریافت وام و استفاده از آن برای وثیقه و سایر موارد بهره مند شوند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.