استفاده از دوربین سه‌گانه در نسل بعدی گلکسی فولد

درست حدود یک هفته پیش از رونمایی رسمی از گوشی گلکسی فولد ۲، کاربران توانستند به تصاویر اولیه این دستگاه دسترسی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اخبار منتشر شده، تصاویری از گوشی مورد انتظار Samsung Galaxy Z Fold 2 که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند، پیش از رونمایی نهایی فاش شده‌اند. این گوشی هوشمند قرار بود در تاریخ ۵ آگوست به صورت رسمی معرفی شود و سپس به بازار جهانی راه پیدا کند، اما کاربران توانسته‌اند پیش از فرا رسیدن زمان مورد نظر با ظاهر آن آشنا شوند.

در حالی که تمامی طرفداران شرکت سامسونگ در انتظار برگزاری مراسم معرفی Samsung Galaxy Z Fold 2 5G بودند، تصاویری از این گوشی هوشمند در دو رنگ برنز و مشکی وارد فضای مجازی شد. همان طور که پیش از این چندین بار مطرح شده بود، صفحه نمایش گوشی جدید شرکت سامسونگ میزبان یک پانچ برای قرارگیری سنسور سلفی است.

تصاویر اولیه از Galaxy Z Fold 2 5G

کیفیت صفحه نمایش نیز با ارتقای قابل توجه‌ای روبه‌رو شده و همچنین در طراحی آن یک آرامش خاصی برقرار است. کاربران دیگر در این گوشی شاهد حاشیه‌های غیر معقول دور صفحه نیستند. طراحی دوربین‌های پشتی گوشی Galaxy Fold 2 5G به صورت جزیره‌ای مستطیل شکل پیاده‌سازی شده‌اند که یادآور میراث تصاویر فاش شده از گوشی Galaxy Note 20 پیش از رونمایی هستند.گفتنی است؛ انتظار می‌رود گوشی Galaxy Note 20 نیز در مراسم ۵ آگوست معرفی شود و همچنین از رنگ برنز مشابه‌ای برخوردار باشد.


بیشتر بخوانید


اولین تصاویر Galaxy Z Fold 2 5G

مشخصات فنی Galaxy Fold 2

براساس اطلاعات فاش شده در گذشته، اندازه صفحه‌نمایش اولیه ۶.۲۳ اینچ است در حالی که صفحه نمایش ثانویه با اندازه ۷.۷ اینچ طراحی شده است و هر دو صفحه نمایش AMOLED هستند. این دو صفحه نمایش از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز برخوردارند که عدد قابل توجه‌ای به حساب می‌آید.

چیدمان سه‌گانه دوربین‌های عقب این گوشی نیز از سنسورهای ۱۲، ۶۴ و باری دیگر ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است در حالی که انتظار می‌رود دوربین سلفی کیفیتی مطابق با ۱۰ مگاپیکسل داشته باشد. حافظه داخلی این دستگاه ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود و گوشی هوشمند Galaxy Z Fold 2 به صورت پیش‌فرض از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.

Galaxy Z Fold 2 5G

گنجایش باتری پرچمدار جدید سامسونگ ۴۳۵۶ میلی‌آمپر بر ساعت است و تا ۱۵ وات شارژ بی‌سیم را پشتیبانی می‌کند. براساس شایعات منتشر شده، برخی افراد معتقد هستند این گوشی هوشمند از نسل قبلی خود ارزان‌تر خواهد بود در حالی که عده دیگر بر این باورند که قیمت Galaxy Z Fold 2 5G چیزی مطابق با ۱۹۸۰ دلار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار