معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازارچه مرزی میرجاوه بازدید کرد

حمید زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران صبح امروز از گمرک و بازارچه مرزی میرجاوه بازدید کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازارچه مرزی میرجاوه بازدید کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، داوود شهرکی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در  این بازدید گفت : مجموع صادرات این استان از گمرکات و بازارچه‌های مرزی به پاکستان در سه ماهه نخست سالجاری به ارزش ۱۳۱ میلیون و ۴۵۷ میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است.

داوود شهرکی بیان کرد: مجموع صادرات سیستان و بلوچستان در سه ماهه نخست سالجاری به ارزش ۳۶۹ میلیون و ۳۵۴ هزار دلار بوده که ۳۶ درصد آن به پاکستان انجام شده است.

اوافزود: ۷۸ میلیون دلار کالا طی سه ماهه سالجاری از طریق مرز میرجاوه به پاکستان صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیش‌از ۵۲۸ میلیون دلار کالا سال گذشته از این استان به پاکستان صادر شده و کالا‌هایی به ارزش ۱۶۲ میلیون دلار نیز به کشور واردات شده که نشان از تراز مثبت تجاری با این کشور دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار