به منظور شیوع ویروس کرونا؛

۱۴ واحد صنفی متخلف در مهاباد پلمب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح تشدید ستاد ملی مبارزه با کرونا، تاکنون ۱۴ واحد صنفی در مهاباد پلمب شده است.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به منظور نظارت بر حسن اجرای دستور العمل‌های ابلاغی ستاد ملی استان و شهرستان، ۱۴ واحد صنفی توسط کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

بهزاد با بیان اینکه این واحد‌ها شامل آرایشگاه زنانه، سوپرمارکت ها و کافی شاپ‌های محل بوده است، افزود: همه کارکنان اداری و نهاد‌ها و واحد‌های صنفی و صنعتی و تولیدی موظف به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد یادآور شد: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن مسقف، تیم ویژه برخورد با فعالیت واحد‌های صنفی متخلف از اولین روز‌ها اجرای دستور العمل اخطاریه‌هایی را به صاحبان واحد‌های صنفی در این شهرستان صادر کرده بود، ولی با توجه به بی توجهی برخی از این افراد به این دستور العمل ها، این گروه بازرسی اقدام به پلمب موقتی این مکان‌ها کردند.


بیشتر بخوانید


سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونای مهاباد بیان کرد: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دستور العمل ارسالی از ستاد ملی کرونا با واحد‌های صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

بهزاد گفت: در طی اجرای طرح تشدید مبارزه با کرونا ویروس ۱۸ نفر از کارشناسان بهداشت محیط در قالب ۹ تیم دو نفره از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ بعد از ظهر از واحد‌های صنفی با حضور ادارات شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و نظارت بر اماکن عمومی ادارات و واحد‌های صنفی بازدید‌های بهداشتی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های پیشگیری از بیماری کووید-۱۹ را به عمل آورند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.