تخریب ۴۸ مورد ساخت و سازغیر مجاز در زمین‌های کشاورزی گراش

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: ۴۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان با دستور قضایی تخریب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن مرادی سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: با تخریب این تعداد ساخت و ساز غیر مجاز، ۴۲ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی از دست متصرفان و سودجویان آزاد شد.

او بیان کرد: تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان گراش اجرایی شد.

مرادی ادامه داد: در سال‌های اخیر بیش از ۲۶۰ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز در ارضی کشاورزی شهرستان گراش تخریب و میزان زیادی از زمین‌های تصرف شده از دست سودجویان آزاد شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان گراش گفت: قلع و قمع این ساخت و سازهای غیرمجاز با همکاری و مشارکت فرماندهی انتظامی، شهرداری، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و نماینده فرمانداری این شهرستان انجام شد.

مرادی، با بیان اینکه برخورد قاطع با متخلفان در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرار دارد. اظهار داشت: روند شناسایی و پاکسازی ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی در طول سال با جدیت ادامه خواهد داشت.

به گفته او، شهرستان گراش دارای حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی اعم از دیم و آبی است. این شهرستان در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار