صدا و سیما همواره درهمه‌ حوادث و بحران‌ها در کنارمردم است

به مناسبت ۹ مرداد سالروز بازدید تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نماینده‌، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه بازدید به عمل آورد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نماینده‌، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در سالروز این بازدید تاریخی، با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: صدا و سیما به عنوان یک رکن مهم در جامعه نقش مهمی در اطلاع رسانی صحیح به مردم دارد.

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه صدا و سیما باید دانشگاه عمومی برای هدایت و تربیت باشد افزود: آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی نیازمند طراحی دقیق پیام‌هایی است که از طریق رسانه‌  ملی به مخاطبان ارائه می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه هم با گرامیداشت ۹ مرداد ماه گفت: رهبر معظم انقلاب صدا و سیما را مدرسه‌ عمومی برای همه‌ اقشار در جامعه می‌دانند و تاکید ایشان همواره بر خدمت به مردم است.

امیری افزود: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه همواره درهمه‌ حوادث و بحران‌ها در کنارمردم است و با شیوع ویروس کرونا هم موفق به راه اندازی استودیو سلامت برای اولین بار در کشور شد.

تهیه مستند فاخر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، طرح هر خانه یک حسینیه، راهیابی ۲ اثر از صدا وسیمای مرکز کرمانشاه به مرحله‌ی داوری جشنواره abu، کسب رتبه‌ هفتم معاونت اطلاعات و اخبار در بین مراکز استان‌ها؛ اجرای طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ با موضوع آیات کاربردی قرآن کریم و خانواده از دیگر برنامه‌های شبکه زاگرس بود که او به ان اشاره کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه همچنین تحقق شعار سال و کمک به تولید کنندگان در سال جهش تولید؛ اجرای بیانیه‌ گام دوم انقلاب؛ تهیه و تولیدبرنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس و رفع مشکلات زیرساختی در حوزه فنی را، از مهمترین برنامه‌های سال ۹۹ بر شمرد.

افشین امیری  بیان کرد: با وجود چهار ایستگاه پرقدرت تلویزیونی؛ چهار ایستگاه پرقدرت رادیویی و بیش از ۳۰۰ ایستگاه ماهواره‌ای، امنیت سیگنال رسانی از طریق وابسته نبودن به ماهواره را در دستور کار قرار داده ایم.

او در پایان یادآور شد، با راه اندازی تی اس ۳ در شهرستان‌ها تعداد شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی از ۱۸ شبکه به ۳۸ شبکه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار