کندوان و هراز امروز یک طرفه می‌شوند

سرهنگ قدمی گفت:محور‌های کندوان و هراز امروز جمعه ۱۰ مردادماه یک طرفه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۸ مردادماه در جاده‌های استان، گفت: محور‌های کندوان و هراز امروز جمعه ۱۰ مردادماه مصادف با عید سعید قربان یک طرفه می‌شوند.

او افزود:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز جمعه ۱۰ مردادماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی محور هراز

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران، گفت:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ امروز جمعه ۱۰ مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ امروز آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه می‌شود.

بیشتر بخوانید 

او افزود: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امرورز از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار