ملکی خبر داد؛

آتش سوزی گسترده در انباری در خیابان فداییان اسلام

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انباری در خیابان فداییان اسلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،جلال ملکی, سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در رابطه با حادثه آتش سوزی صبح امروز در خیابان فداییان اسلام اظهار کرد: ساعت 10:56 صبح امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در انبار کالا در خیابان فداییان اسلام ,نرسیده به بلوار ابریشم اعلام شد که بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکرهای آب و خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: آتش نشانان در مدت زمان 4 دقیقه به محل وقوع آتش سوزی رسیدند و مشاهده کردند که این آتش سوزی در یک باراندازی به وسعت بیش از 3 هزار متر مربع رخ داده است که مقدار زیادی کالا در تمامی زوایای این بارانداز چیده و بخش انتهایی آن هم حدود 700 -800 متر سوله با لوازم شیروانی بسیار ناایمن که با ورق های شیروانی ساخته شده بود که در آن انواع کالا در حجم زیاد مشاهده می شد و آتش در این بخش هم کاملا شعله ور بود و همچنین به قسمت های چپ و راست محوطه بیرونی که انواع فرش و موکت و اجناس مختلف وجود داشت, سرایت کرده بود.

ملکی گفت: در ضلع دیگر هم تعدادی کولر و حلقه های دیگر وجود داشت که آتش به آن ها هم سرایت کرده بود به طوری که شعله با ارتفاع زیاد متصاعد می شد که دود حاصل از آن در فواصل دور هم از شهر تهران قابل رویت بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در حال حاضر, نیروها از چند طرف عملیات خود را آغاز کرده اند که این عملیات تحت کنترل است و خوشبختانه تا این لحظه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته ایم.

وی افزود: نیروها کماکان مشغول ادامه عملیات برای خاموش کردن کامل آتش هستند تا پس از  آن وارد مرحله لکه گیری شوند که اطلاعات تکمیلی هم اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید

جزئیات حادثه آتش سوزی مغازه ای واقع در شوش

آتش سوزی در اداره برق خیابان ستارخان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
یک شب اتش در نیستانی فتاد // سوخت چون اشکی که بر جانی فتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
البته منظورشون از 4 دقیقه رسیدن موتورسیکتاشونه والا اولین شیلنگ آبشون نیم ساعت بعد شروع به آب پاشی کرده
آخرین اخبار