رقیب اصلی فورتنایت به زودی وارد بازار می‌شود

شرکت یوبیسافت به‌طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد بازی Hyper Scape را در ۱۱ آگوست وارد بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود سه هفته پیش بود که شرکت یوبیسافت کنفرانس آنلاین خود را برگزار و تعدادی از عناوین رایانه‌ای جدید خود را در این مراسم معرفی کرد. شرکت یوبیسافت در این مراسم از نسخه جدید مجموعه بسیار محبوب اساسینز کرید رونمایی کرد که این عنوان توانست توجه بسیاری از گیمر‌ها را به خود جلب کند. یوبیسافت در کنار معرفی نسخه‌های جدید بازی‌های پرطرفدار خود، یک عنوان جدید معرفی کرد که در سبک بتل رویال ساخته شده است و Hyper Scape نام دارد.

در حال حاضر نسخه بتای این بازی در دسترس کاربران قرار دارد و طبق اعلام یوبیسافت نسخه اصلی عنوان Hyper Scape در ۱۱ آگوست سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود. گفتنی است شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرده که نسخه بتای این بازی که هم‌ اکنون توسط کاربران PC در حال اجرا است، در ۲ آگوست از دسترس خارج شده و به مدت ۹ روز دسترسی کاربران به این بازی محدود خواهد شد.

بازی Hyper Scape

اضافه شدن موارد جدید به فصل اول بازی Hyper Scape

شرکت یوبیسافت با انتشار پستی در صفحه توئیتری خود خبر از اضافه شدن اسلحه‌های جدید و همچنین ۱۰۰ مورد جدید در بخش بتل پس بازی داد. این عنوان برای اولین بار در ۲ ژولای در دسترسی کاربران قرار گرفت و با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمر‌ها و استریمر‌ها مواجه شده و در همان ابتدا در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین استریم شده در توییچ و یوتیوب قرار گرفت.

به طور قطعی می‌توان گفت بازی Hyper Scape پس از عرضه به یکی از سرسخت‌ترین رقبای عناوین Fortnite، Call of Duty: Warzone، PUBG و Apex Legends تبدیل خواهد شد و به دلیل رایگان بودن و پشتیبانی از قابلیت کراس پلی به احتمال بسیار زیاد از بازی PUBG پیشی خواهد گرفت. با این حال باید منتظر بود و دید بازی Hyper Scape در زمان عرضه خود با چه میزان استقبال از سوی کاربران مواجه خواهد شد.


بیشتر بخوانید

  • بازی The Last of Us Part 2 حداقل ۱۰۰ گیگ حجم خواهد داشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار