وزیر ورزش و جوانان امروز به ملایر سفر می‌کند

وزیر ورزش و جوانان به منظور بازدید از روند ساخت دو طرح و افتتاح مرحله نخست استادیوم ۵ هزار نفری، امروز به ملایر سفر می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان امروز به ملایر سفر می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به منظور بازدید از روند ساخت دو طرح  استخر سرپوشیده ملایر و افتتاح فاز نخست استادیوم ۵ هزارنفری ملایر، امروز به این شهرستان سفر می‌کند.

فاز نخست استادیوم ۵ هزارنفری ملایر که تاکنون ۲۱۶ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره‌برداری می شود، این استادیوم به مساحت ۱۶ هزار مترمربع دارای زمین استاندارد با پوشش چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی با پوشش تارتان، ۵ هزار صندلی نصب‌شده، اسکوربورد، دکل‌های روشنایی، دو باب رختکن به همراه سرویس بهداشتی، سرویس بهداشتی تماشاچیان و فضا‌های اداری است.

طرح استخر سرپوشیده ملایر نیز به مساحت یک هزار و ۴۲۰ مترمربع با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده تاکنون دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که  سلطانی‌فر از آن بازدید می‌کند، اعتبار مصوب سال گذشته این استخر ۹  میلیارد ریال است.

انجام سفت‌کاری، کاشی دیواره، پوشش داخلی سقف و تجهیز قسمتی از تجهیزات موتورخانه آخرین اقدامات انجام شده در استخر سرپوشیده ملایر است.

دیگر طرح مورد بازدید وزیر ورزش و جوانان استخر سرپوشیده شهر سامن ملایر به مساحت ۲ هزار متر مربع است، این طرح ملی ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.