بوناچیچ: تیم حریف همیشه ۱۳ نفره است!/ بازیکن حریف ۲ متر در آفساید بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: حدود ۱۵ سال است که در ایران مربیگری می‌کنم. در سه بازی که میزبان بودیم، داوری‌ها به ضرر ما بود. ۳۰ سال است که مربیگری می‌کنم، اما تاکنون این صحنه‌ها را ندیدم. بازیکن حریف ۲ متر در آفساید قرار دارد و گل می‌زند، اما اتفاق خاصی و رخ نمی‌دهد، داور هم هیچ چیزی نمی‌گوید.

او افزود: داور در حالی بازیکن ما را اخراج کرد که هیچ اتفاقی نیفتاد، در هر مسابقه مقابل ۱۳ بازیکن بازی می‌کنیم. داور می‌گوید حق با شما است و در بازی‌های بعدی اشتباه نمی‌کنم، اما اینطور نمی‌شود. ذوب‌آهن تیم بسیار بزرگی است، اما قرار نیست در هر بازی که ما میزبان هستیم، اشتباهات یک‌طرفه علیه ما باشد.

بوناچیچ ادامه داد: نفت مسجد سلیمان خوب جنگید و به آن‌ها تبریک می‌گویم، اما قرار نیست این اتفاقات مدام تکرار شود. متأسفانه به جای اینکه در مورد مسائل فنی صحبت کنیم در مورد داوری بحث می‌کنیم. از هواداران مان تشکر می‌کنم که از جلوی هتل ما را همراهی کردند و به ما انرژی دادند.


بیشتر بخوانید


سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازیکنان احساس مسئولیت بیشتری کردند و برتری داشتیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم، اما به هر حال توپ وارد دروازه نشد. گلی که خوردیم کار را سخت کرد و دلیل آن اخراج هم متوجه نشدیم چه بود. شماره ۷ نفت مسجدسلیمان چهار خطا روی بازیکن ما انجام داد، اما در نهایت یک کارت زرد گرفت. داور می‌توانست او را هم اخراج کند. حق دارم که اظهارنظر کنم و دیگر مسائل برعهده مسئولان است.

وی گفت: امروز یک اخراجی داشتیم و باید بگردیم و جایگزین او را پیدا کنیم. ما تیم کُشتی نیستیم که اگر یکی رفت دیگری را جایگزین کنیم. دانیال اسماعیلی فر نیز مصدوم بوده و در حال حاضر شرایط بهتری پیدا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار