مرگ ۳۲ نفر به علت حوادث کار در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۳۲ نفر به علت حوادث کار در سه ماهه نخست امسال جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه ۳۲ نفر به علت حوادث کار در سه ماهه نخست امسال جان خود را از دست دادند، گفت: آمار مرگ و میر حوادث کار امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد افزایش داشته است.

او افزود: بیشترین آمار تلفات حوادث کار در شهرستان‌های بابل با ۶، نور با ۵  و آمل با ۴ مورد فوتی و شهرستان‌های ساری، بابلسر، محمود آباد، عباس آباد و میاندرود هر کدام با یک مورد ثبت شده است.


بیشتر بخوانید


دکتر عباسی با بیان اینکه بیشترین آمار تلفات در خرداد با ۱۳، اردیبهشت ۱۲ و فروردین با ۷ فوتی گزارش شده است، گفت: ۲۴ نفر از فوتی‌ها متاهل و بقیه مجرد هستند.

او افزود: ۲ نفر از فوت شدگان ناشی از حوادث کار در مازندران دارای ملیت غیر ایرانی (افغان) بودند.

سقوط از بلندی بیشترین علت مرگ در حوادث کار

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۱۵ مورد، برق گرفتگی با ۸ مورد، اصابت جسم سخت با ۷ مورد و سوختگی با ۲ مورد فوتی بوده است.  

دکتر عباسی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان تعداد ۱۷۵ نفر زخمی ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشت.

او ادامه داد: سنین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۹ مورد دارای بیشترین فوتی و بیش از ۶۱ سال با ۳ فوتی کمترین آمار مرگ و میر ناشی از حوادث کار را داشتند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار