ابتکار بهداشتی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ذبح قربانی در شازند

کمیته امداد امام خمینی (ره) برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیر در شازند یک اقدام ابتکاری برای ذبح دام انجام داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیر بخصوص کرونا در روز عید قربان در یک اقدام ابتکاری در بخش زالیان شازند "قربانگاه" دایر کرد تا تمام روستا‌های اطراف به این مکان مراجعه کرده و ذبح دام را به صورت بهداشتی انجام دهند.

ابتکار بهداشتی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ذبح قربانی در شازند

مقدم مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش زالیان شهرستان شازند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در تمام روستا‌های بخش زالیان برای جمع‌آوری گوشت قربانی"قربانگاه" دایر شده تا دام زنده در این مکان تحویل، ذبح و در بین نیازمندان توزیع شود.

مقدم با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی قربانگاه‌ها افزود: در تمامی قربانگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، ناظران شبکه‌های دامپزشکی استان مرکزی بر رعایت موارد بهداشتی نظارت می‌کنند و تمامی دام‌های اهدایی به قربانگاه‌ها ذبح شرعی و بهداشتی می‌شوند.

او اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش زالیان امسال هم مانند سال‌های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات مردم فهیم بخش زالیان را در روز عید سعید قربان جمع‌آوری و در همان روز میان نیازمندان توزیع می‌کند.

او ادامه داد: کمک‌ها و نذورات اهدایی مردم با اولویت خانواده‌های دارای یتیم وزنان سرپرست خانوار و سالمندان و بیماران نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.