اعطای هشت میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان یزدی

مدیر امور شعب امداد ولایت یزد گفت:شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد در چهارماهه نخست امسال هشت میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون بهره به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  رضا زارع بیدکی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزدگفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در چهارماهه نخست امسال هشت میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون بهره به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت کرد.

او بابیان اینکه تسهیلات این صندوق برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، مسکن، ازدواج و امور تحصیلی به مددجویان پرداخت می‌شود، افزود: ۴۷ هزار نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند و با گردش وجه سپرده گزاری از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار نیازمند فراهم می‌شود.

زارع بیدکی با اشاره به اینکه ۱۳۴۸ نفر از مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از تسهیلات اعطائی طی چهارماهه ابتدای سال ۹۹ بهره‌مند شدند، تصریح کرد: از مجموع تسهیلات اعطایی به نیازمندان چهار میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان وام کارگشایی، یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان برای ایجاد اشتغال، یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان وام تعمیر مسکن و ودیعه مسکن و ۸۱۸ میلیون تومان وجوه اداره شده خیران برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان بوده است.

در این مدت ۱۰۴۱ نفر از نیازمندان از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد برای دریافت تسهیلات کارگشایی و ودیعه مسکن به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی شدند و درمجموع پنج میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به آنان اعطاشده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.