نجات ۶ فرد گمشده در ارتفاعات بندرخمیر

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان هرمزگان از نجات ۶ فرد گمشده در ارتفاعات منطقه پارو شیرین شهرستان بندرخمیر با کمک نیرو‌های امدادی و اورژانس هوایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان هرمزگان گفت:ساعت ۱۴:۴۰ روز گذشته (۱۰ مرداد) پس از دریافت گزارشی مبنی بر گمشدن ۶ نفر در روستای پارو شیرین بخش مرکزی شهرستان بندرخمیر بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه منبع آب به منطقه اعزام شد.

سلحشور افزود: به دلیل مسافت طولانی و صعب العبور بودن منطقه و همچنین بروز مشکل قلبی برای یکی از افراد مفقود شده، با هماهنگی اورژانس هوایی یک فروند بالگرد به همراه دو نفر از عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ بیمارستان بندرخمیر نیز به منطقه اعزام شد.

او گفت: با حضور به موقع امدادگران و با همکاری تیم اورژانس هوایی ۶ فرد گرفتار شده در ارتفاعات روستای پارو شیرین نجات یافتند و فرد مصدوم نیز در ساعت ۱۸:۴۰ به بیمارستان نیاپور شهرستان بندرخمیر منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان هرمزگان افزود: این افراد برای برداشت محصول خرما عازم منطقه کوهستانی پارو شیرین شده بودند.

سلحشور گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات با شماره ۱۱۲ امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.