ارائه تسهیلات ویژه به علاقمندان برای نورپردازی ساختمان‌ها

قائم مقام شهردار تبریز از ارائه تسهیلات ویژه به علاقمندان برای نورپردازی ساختمان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،موسایی قائم مقام شهردار تبریز در حاشیه بهره برداری از پروژه نورپردازی ارک تبریز گفت: نگاه ما به مسائل مدیریتی شهر تک بعدی نیست و توجه به زیبایی بصری و نشاط مردم جزو اولویت‌های شهرداری تبریز است.

او افزود: حفظ ابنیه تاریخی و تلاش برای مطرح کردن این بنا‌ها در سطح ملی و جهانی از اهداف مهم شهرداری تبریز است.

موسایی افزود: به عنوان نمونه در بحث تملک خانه‌های تاریخی تبریز، می‌توانیم بگوییم که شهرداری تبریز از دستگاه‌های مربوطه نیز عملکرد بهتری داشته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت و برخی مجموعه‌های تاریخی نیز توسط شهرداری تملک خواهند داشت.

او با اشاره به پروژه نورپردازی ارک تبریز افزود: چنین برنامه‌هایی در راستای معرفی هر چه بیشتر بنا‌های تاریخی تبریز و دعوت از مردم برای حضور در محوطه این فضا‌ها قطعاً ادامه دار خواهد بود و به عنوان نمونه در حاشیه این مراسم شاهد نورافشانی نیز بودیم که در جهت شور و نشاط مردم انجام شد.

موسایی گفت: هر شهروندی که علاقمند به نورپردازی ساختمان‌ها در سطح شهر باشد، حتماً از طرف شهرداری تبریز تسهیلات ویژه‌ای دریافت می‌کند و جشنواره‌هایی برای انتخاب شهروند نمونه در حوزه سیمای بصری و نورپردازی‌های ساختمان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.