سرهنگ قاسم آبادی خبر داد؛

دستگیری سارق زن نما در تهران/ مرد ۳۲ ساله‌ برای شکار طعمه‌هایش خود را شبیه زن‌ها می‌کرد

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهر آباد از دستگیری فردی خبر داد که با پوشش زنانه ۲۰۰ فقره سرقت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مسلم قاسم آبادی رئیس کلانتری مهر آباد گفت: در پی سرقت‌های متعدد لوازم خودرو که در محله مهر آباد جنوبی اتفاق افتاده بود، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری قرار گرفت.

رئیس کلانتری مهر آباد با اشاره به اینکه ماموران برای شناسایی سارقان به محل‌های سرقت مراجعه کردند و به تحقیقات میدانی پرداختند، گفت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که ۴ سرنشین یک دستگاه سواری که ۳ مرد و یک زن بودند، به محل‌های سرقت مراجعه کردند و در ابتدا سارق زن از خودرو پیاده و با نشان دادن خودرویی، سایر همدستان وی لوازم داخل آن را سرقت کردند و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تعداد گشت زنی‌های انتظامی در نقاط مختلف کلانتری مهر آباد افزایش یافت تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری شامگاه دوشنبه ششم مرداد ماه موفق به شناسایی خودرو سارقان شدند.

وی توضیح داد: ماموران گشت کلانتری خودروی متهمان را تحت مراقبت قرار دادند و مشاهده کردند همان زنی که چادر بر سر داشت، از خودروی سواری پراید پیاده و مشغول پرسه زنی بین خودرو‌ها شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، افزود: سارق زن با مشاهده ماموران در نزدیکی خود به صورت پیاده از محل گریخت و ماموران به تعقیب وی پرداختند و موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز سارق زن را که سرعت خوبی در فرار داشت، دستگیر کنند، اما متأسفانه سارقان مرد که سوار بر خودروشان بودند از محل گریختند.

سرهنگ قاسم آبادی افزود: با دستگیری سارق زن، مشخص شد که وی زن نبوده، بلکه مردی ۳۲ ساله است و متهم مدعی شد با پوشش زنانه به پرسه زنی در بین خودرو‌ها می‌پرداخته تا در صورت مشاهده شدن توسط شهروندان و ماموران انتظامی، به وی شک نکنند.

کلانتر محله مهرآباد ادامه داد: متهم در کلانتری به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو در ۲ ماه گذشته با همکاری ۳ همدستش اعتراف و اظهار داشت، وظیفه من این بود که با پوشش زنانه در ابتدا خودرو‌هایی که ایمنی کمتری داشتند را شناسایی کنم و سپس آن‌ها را به همدستانم نشان دهم و شبی ۱۰ تا ۱۵ فقره سرقت مرتکب می‌شدیم.

وی با بیان اینکه سارق زن نما برای گرفتن دستور قضایی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان متهم و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار