متقی‌فر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحریم و فشار اقتصادی نظر مردم را به نظام تغییر نمی‌دهد

فعال اصولگرا گفت: دشمن فکر می‌کند مردم ایران با تحریم و فشار اقتصادی در برابر نظام خواهند ایستاد، که این اشتباه محض است.

کمک‌های مومنانه نوعی جهاد محسوب می‌شودمجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری درباره تحریم‌های آمریکا،گفت:  تحریم‌های آمریکا چندان اثرگذار نیست، بلکه امروز کشورمان بیشترین ضربه را از بی تدبیری مسئولان خورده است.

او ادامه داد: این موضوع در صحبت‌های مقام معظم رهبری هم مشهود است که بی‌تدبیری و بی‌کفایتی مدیران اجرایی در مهار افسار گسیختگی قیمت‌ها بسیار تاثیر گذار بوده است؛ از همین رو هم امروز باید بیشترین توجه ما بر بی اثر ساختن تحریم‌ها باشد و تلاش کنیم که ضعف‌های خود را برطرف کنیم.

متقی‌فر افزود: همچنین رهبر انقلاب اشاره کردند که فورا باید کمیته‌ای برای مهار گرانی تایین شود؛ زیرا گرانی موجود و اینکه هرروز یک نرخ تعیین می‌شود طبیعی نیست و گاهی هم در روز چندین بار نرخ تغییر می‌کند؛ موضوعی که نشان می‌دهد دستی در کار است تا مشکلات مردم بیشتر شود.


بیشتر بخوانید:


سخنگوی جبهه پایداری گفت: خود آمریکایی‌ها هم اعلام کرده بودند اگر ایرانی‌ها این توفیق را پیدا کنند که این دوره تحریم و فشار اقتصادی را پشت سر بگذارند ابرقدرت خواهند شد؛ امتیازی هم که الان ما داریم در اصل در داخل کشور است نه از بیرون کشور.

فعال اصولگرا گفت: دشمن فکر می‌کند مردم ایران با تحریم و فشار اقتصادی در برابر نظام خواهند ایستاد، که این اشتباه محض است. زیرا بار‌ها تجربه کرده‌اند که این اتفاق نخواهد افتاد و مردم  این موضوعات را از چشم نظام نمی‌بینند.

او همچنین درباره کمک‌های مومنانه مردم در شرایط کرونا، بیان کرد: موضوع کمک‌های مومنانه الحمدالله از دیرباز در بین مردم ما به صورت یک فرهنگ جریان داشته و الان شتاب بیشتری هم به خود گرفته است؛ این روزها مردم در حال جهاد هستند زیرا با اینکه تمام هزینه‌هایشان بالا رفته است، اما باز بخشی از درآمد خود را به فقرا اختصاص می‌دهند و این موضوع در عید قربان به صورت یک حماسه در بین مردم خود را نشان داد.

متقی‌فر خاطرنشان کرد: تمامی این موضوعات نشان می‌دهد که مردم ما نظام خود را باور داشته و قدر نعمت‌های خود را می‌دانند؛ بنابراین هرگز این فرهنگ خود را از دست نخواهند داد؛ در ۸ سال دفاع مقدس هم مردم ما این مشکلات را تحمل کردند و الان هم تحمل خواهند کرد، دولت و مسئولان هم باید نوع نگاهشان را به مسائل تغییر داده و برای حل مشکلات انقلابی نگاه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۴:۴۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
همش شعار شعار شعار ..... ما فقط مدیر پای کار آستین بالا زده را میخواهیم آنهم فقط بر رفتارش در عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
اشتباه‌کردی‌عزیزم‌دوباره‌امتحان‌کن؟
آخرین اخبار