انعقاد تفاهم نامه فرهنگی و آموزشی با مدیریت حوزه علمیه خواهران

مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از انعقاد تفاهم نامه فرهنگی و آموزشی با مدیریت حوزه علمیه خواهران خبر داد.

انعقاد تفاهم نامه به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام رحیمی نیا مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: در راستای همکاری‌های اداره کل منابع طبیعی استان با سایر دستگاه ها، حوزه نمایندگی، ولی فقیه این اداره کل با مدیریت حوزه علمیه خواهران مبادرت به انعقاد تفاهم نامه هفت ماده‌ای کرد.

او افزود: این تفاهم نامه به منظور فراهم کردن زمینه و ظرفیت‌های مشترک فرهنگی و آموزشی و پژوهشی تهیه و تنظیم شد.

حجت الاسلام رحیمی نیا استفاده از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران در برگزاری کلاس‌های قرآنی و معارفی و مهارت‌های خانواده و امور بانوان در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ، به کار گیری مبلغین توانمند متخصص در زمینه دین و طبیعت و انفال تحت عنوان سفیران انفال (برادران و خواهران) و رشد و ارتقاء سطح اطلاعات طلاب در زمینه منابع طبیعی را از مهمترین موضوعات  هم تفاهم نامه برشمرد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: حوزه نمایندگی، ولی فقیه مشابه این تفاهم نامه را با کمیته امداد و مدیریت حوزه علمیه برادران و سازمان تبلیغات اسلامی منعقد کرده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.