پایان تعقیب و گریز پلیس و سارقان با شلیک گلوله

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در شاهرود پس از شلیک پلیس خبر داد.

پایان تعقیب و گریز پلیس و سارقان با شلیک گلولهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : دو سارق جوان اهل و ساکن استان‌های جنوبی کشور با یک دستگاه خودرو و با حضور شبانه در سمنان، به سرقت از چند منزل اقدام کرده و قبل از حضور مأموران، از محل متواری شدند.

او از اعلام مشخصات خودرو توسط مرکز پیام استان سمنان به همه شهرستان‌ها خبر داد و افزود: ساعتی بعد خودروی سارقان در دامغان رؤیت شد و راننده به فرار اقدام کرد و دو خودروی گشت دامغان، به تعقیب وی پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اظهار کرد:  پس از هماهنگی گشت‌های دامغان، چند اکیپ گشتی شاهرود نیز به تعقیب خودرو پرداخته که راننده با حرکات مخاطره‌آمیز و حرکت برخلاف مسیر خیابان‌های شهر، کماکان درصدد فرار از دست مأموران است.

کریمی با بیان اینکه چند شلیک هوایی و دستور ایست هم مانع از تسلیم سارقان نشد، تصریح کرد: درنهایت شلیک گلوله توسط مأموران به لاستیک‌های خودرو و سدکردن راه آن با خودرو گشت‌های انتظامی، خودروی سارقان را پس از برخورد با دو خودرو پلیس شاهرود متوقف کرد.

او ادامه داد:در نهایت، این دو سارق که ه یکی از آنان با شلیک گلوله زخمی شده بود دستگیر شدند و به چندین فقره سرقت منزل در سمنان و دامغان اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر سرقت‌های نامبردگان در استان‌های دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.