در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ساخت ۲۶ میدان میوه و تره بار در تهران تا آخر سال/ کمبود فضا مشکل اصلی تأسیس بازار میوه

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: تعداد ۲۶ میدان میوه و تره بار تا پایان سال ۹۹ در شهر تهران احداث می‌شود.

سعید راد مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تعداد ۲۶ میدان میوه و تره بار تا پایان سال ۹۹ در شهر تهران احداث می‌شود، اظهار کرد: کار ساخت ۱۷ میدان میوه و تره بار شروع شده و ۹ مورد دیگر هم در شهریور اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد میادین میوه و تره بار در منطقه ۱۱ کمتر است، گفت: بر این اساس ۵ میدان میوه و تره بار در منطقه ۱۱ احداث می‌شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: در منطقه ۶ تعداد ۲ بازار، در منطقه ۵ تعداد ۱ بازار و در منطقه ۴ تعداد ۱ بازار ساخته می‌شود.

راد تصریح کرد: در مناطق جنوبی تهران تعداد میادین میوه و تره بار بیشتر است و مشکل اصلی در افزایش میادین میوه و تره بار در سطح تهران، کمبود فضا است.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه ۶۵ محله تهران نیاز به میدان میوه و تره بار دارند، گفت: در حال حاضر شهر تهران ۲۵۰ میدان میوه و تره بار دارد که تا پایان برنامه سوم توسعه باید به ۳۱۰ مورد برسد.

وی با بیان اینکه هدف ما کار اقصادی نیست، بلکه کار خدماتی است، گفت: بر این اساس شاهد هستیم که قیمت کالا‌های اساسی در میادین میوه و تره بار کمتر از سطح شهر است، به همین دلیل محصولات ما به سرعت تمام می‌شود، برای مثال قیمت مرغ تازه در سطح شهر ۱۸ هزار تومان است، اما در میادین میوه و تره بار با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان عرضه می‌شود و یا قیمت گوشت مخلوط در سطح شهر ۱۰۸ هزار تومان است که در میادین میوه و تره بار با قیمت ۹۹ هزار تومان عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار