کمک بانک سپه به اشتغالزایی حدود ۲۹ هزار و ۷۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف

مدیریت شعب بانک سپه کرمانشاه گفت : این بانک از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۸ به اشتغالزایی حدود ۲۹ هزار و ۷۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، بازرگانی، خدمات، گردشگری و عمرانی در استان کمک کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدالعلی شریفی مدیریت شعب بانک سپه کرمانشاه گفت : بانک سپه از سال ۹۲ تا پایان پارسال حدود ۱۳ هزار و ۳۳۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج هم با ۱۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در راستای کمک به زوج‌های جوان پرداخت کرده است.

او به تسهیلات بانک سپه در بخش ساختمان و مسکن اشاره کرد و گفت : این بانک در مدت یادشده ۳۰ هزار و ۵۹۳ فقره تسهیلات مسکن به میزان ۶۲۰ میلیارد و ۹۳ میلیون تومان؛ تسهیلات مسکن بنیاد شهید با ۹۰۴ فقره به میزان ۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، مسکن روستایی با ۹۲۴ مورد به مبلغ ۴۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، احداث و تعمیر واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده به میزان ۲۷۶ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان و برای بازسازی بافت فرسوده با ۳۴ فقره به میزان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

شریفی از پرداخت تسهیلات اشتغال هزار و ۲۳۳ نفر مددجویان نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی استان با ۳۰ میلیارد تومان در این مدت خبر داد و افزود: بانک سپه از سال ۹۲ تا ۹۸؛ بیش از ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات قهری مانند سیل به تعداد سه هزار و ۳۹ فقره تخصیص داده است.

مدیر شعب بانک سپه کرمانشاه از پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های صنعتی، ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی، ۲۵۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات بازرگانی و بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات خدمات و گردشگری در هفت سال گذشته اشاره کرد.

شریفی از ارتقا و ارایه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به مشتریان بانک سپه در این مدت خبر داد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون تعداد عابر بانک‌های این شعبه در کرمانشاه ۳۵ عدد، درگاه‌های پرداخت اینترنتی هفت مورد و دستگاه‌های پز ۶ هزار و ۱۴۷ مورد افزایش یافته است.

او از راه‌اندازی سامانه‌های بانک سپه شامل اینترنت بانک، موبایل بانک و تلفنبانک خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار